Kvalitetsundersøgelse i samarbejde med eksternt firma - Din Hvidevare Service

Kvalitetsundersøgelse i samarbejde med eksternt firma

jul 6, 2015

Vi måler på kvalitet – for at kunne levere endnu bedre service

Hos Din Hvidevare Service ønsker vi at give dig den bedst mulige oplevelse – hver gang. Derfor har vi indgået et samarbejde med det eksterne analysefirma Enalyzer, som hjælper os med at gennemføre en løbende kvalitetsundersøgelse blandt vores kunder.

Alle bliver spurgt – og alle svar tæller

Efter en reparation eller serviceopgave vil du som kunde kunne modtage en kort spørgeundersøgelse. Her beder vi dig dele din oplevelse med os – både det, der fungerede godt, og det, vi kan gøre bedre.

Spørgsmålene dækker hele processen:
Fra din første kontakt med os, til teknikeren har været på besøg, og du har fået opgaven afsluttet.

Vi ved, at vi ikke bliver bedre uden jeres hjælp. Derfor tager vi hver eneste tilbagemelding seriøst og bruger dem aktivt til at forbedre vores kundeservice, kommunikation og arbejdsgange.

Kvalitet er ikke noget, vi gætter os til

Vi ser det som vores fornemste opgave at følge op på alle reparationer og kundekontakter – ikke kun for at løse den enkelte opgave, men for at sikre, at du og alle vores andre kunder i fremtiden får en endnu bedre service. Vi tror på, at den bedste service begynder med at lytte.

Tusind tak til alle jer, der allerede har givet feedback. Jeres input gør en forskel.

Med venlig hilsen
Torben Bennetzen
Direktør, Din Hvidevare Service ApS